Válogatás elemzéseinkből
FŐBER 60 - A KÖNYV
Elkészült a FŐBER Zrt. elmúlt 60 évét bemutató könyv. Szerkesztettük, szöveget írtunk, interjúkat készítettünk, koordináltuk a fotók beszerzését, szerkesztését.
OEE CSALÁDI HÉTVÉGE
Az Országos Erdészeti Egyesület (OEE) megbízta ügynökségünket, hogy a 2016.szeptember 9-10-én megrendezendő kétnapos családi esemény kapcsán a rendezvény előkészítésében, lebonyolításában és utókövetésében vegyen rész kreatív ötletekkel, PR-tanácsadással, a sajtólommunikáció és a hirdetések előkészítésével és koordinálásával, valamint a színpadi fellépések szervezésével, médiafigyeléssel.
ERDŐVARÁZS - OEE CSALÁDI NAP
22 állami erdőgazdaság részvételével az Országos Erdészeti Egyesület megbízásából dolgoztunk az Erdővarázs családi hétvégén 2016.09.09-10. között. A rendezvény előkészítésében, lebonyolításában és utókövetésében vettünk részt kreatív ötletekkel, PR-tanácsadással, a sajtólommunikáció és a hirdetések előkészítésével és koordinálásával, valamint a színpadi fellépések szervezésével, médiafigyeléssel.
ILLETLEN KOMMUNIKÁCIÓ - Krízis Pannonhalmán
Az elmúlt ezer év magyar kultúrájának ikonikus fellegvára ördögi helyzetbe került, hiszen kiskorú veszélyeztetésének súlyos vádját vonta magára Szent Márton hegyének főapátsága.
EGY EGYETEM HÍRNEVE - Reputáció menedzsment vagy válságkommunikáció - 2012.01.17.
Alábbi elemzésünkben azt kívánjuk vizsgálni, hogy a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar dékánjának közleménye miért okozhat saját egyetemének tekintélyvesztést.
ALFÖLDI - PR-KOMMUNIKÁCIÓ - TRAGÉDIA - 2011.05.24.
Egy évadzáró színházi sajtótájékoztató 22 másodperce a Nemzeti Színház igazgatójának fejébe kerülhet. Mindezt a hibás PR-kommunikáció okozta.
Coca-Cola, ValóVilág, reputáció - 2011.01.26.
Egy valóságshow, a Coca-Cola termékelhelyezési gyakorlata és a marketingkommunikáció reputációmenedzsmentre gyakorolt hatása áll elemzésünk fókuszpontjában.
Örömmel a halálba - kontraproduktív reklámszpotok az 1%-ért - 2010.05.21.
Az SZJA egy százalékáért sok társadalmi szervezet küzd. A televíziós szpotokat elemezve megállapíthatjuk, hogy egyes filmek inkább eltávolító hatást váltanak ki a befogadóban.
A kampánycsend hosszabbítás kommunikációs helyzetelemzése - 2010.04.12.
Az OVB és az OVI 2010.04.11-i működésében jelentős szervezeti, médiakommunikációs és demokrácia-kommunikációs hiba keletkezett.
Média - retorika - kampány 2010.04.08.
A Beszédírók Kft. alábbi elemzésében a mögöttünk álló közel három hónap legérdekesebb szónoklatainak jellegzetességeit veszi számba.
Gyurcsány Ferenc beszédének kommunikációs - retorikai elemzése, 2010.03.19.
A néha magától is meghatódó Gyurcsány Ferenc retorikai szempontból hozta a formáját.
Mesterházy Attila kapányindító beszédének kommunikációs - retorikai elemzése, 2010.02.20.
Mesterházy Attila beszéde az MSZP kampánynyitó eseményén felemásra sikeredetett.
Bokros Lajos évértékelő beszédének kommunikációs - retorikai elemzése, 2010.02.08.
Bokros Lajos évértékelőjében bár megcsillantotta kiváló didaktikai tehetségét, egyben lemondott a szónoklat műfajáról, így beszéde egy gazdaságpolitikai előadás volt, mintsem politikai beszéd.
Orbán Viktor évértékelőjének kommunikációs - retorikai elemzése, 2010.02.05.
Orbán Viktor idei évértékelő beszéde a magyar retorikatörténet meghatározó eseményévé vált abból a szempontból, hogy olyan komplex módon használta a fel a multimediális teret, melyre eddig nem volt példa.
Sólyom László újévi beszédének kommunikációs - retorikai elemzése, 2010.01.01.
A magyar közélet 2010. évének első jelentős beszéde kommunikációs szempontból kevésbé volt sikeres.